Kontakt z pasażerem, czyli odwal się

Otrzymałem pismo z dopisanymi ręcznie frazesami „Szanowny Panie” i „z poważaniem”. Oczywiście spodziewałem się czegoś takiego. Tak wygląda większość pism jakie otrzymuję, z tym, że pierwotnie mają one charakter wykazywania, że jestem durniem, a nie wysokiej klasy ekspertem. Oni sobie nie zdają sprawy z wyjątkowej arogancji tego co piszą do „jakiegoś pasażera”, lekceważąc wszystko co pisze. Można to nawet gorzej określić.

Oczywiście nie ma tematu pisma tylko długie, skomplikowane numery, więc można nie wiedzieć czego to dotyczy. Pisałem do dyrektora Wiesława Witka, a nie do kierownika do spławiania pasażerów. Wydawało mi się, że powinien wiedzieć o co chodzi. Pozwala na to Ratusz, którzy zachowuje się podobnie, albo też w ogóle milczy. To wszystko wśród pięknych haseł o jakości Warszawskiego Transportu Publicznego.

Ile to papieru się marnuje na takie coś. dawniej były druki A5. O kulturze świadczy pisanie do rzeczy, a nie dopisywanie ręczne do pisma o treści żadnej, czyli aroganckiej i to na każdy temat!

Analizując „fachową” treść pisma typu odwal się można zauważyć, że ZTM nie zauważył tego, co jest nawet na tym blogu. Piszący nawet nie wie i nie uważa, że MUSI wiedzieć (przynajmniej rozumieć co robi), co to jest inżynieria eksploatacji. Nie chciało im się przeczytać, bo po co, jeśli pisze się do dobrego fachowca obcesowe pisma o niczym i to za nasze pieniądze! Przecież oni pracują za nasze podatki. Gratulacje, dyrektorze Witek! Gratulacje!

Za to z kolei miejskiej (patrz zdjęcie), o którą walczyłem i którą tworzyłem pan Dyrektor korzysta jak ze swojej. Do mnie piszą jak do jakiegoś pasażera, który się poskarżył na jakieś niewygody! Absolutne dno! Taki jest trwały sposób działania Miasta, a tak naprawdę wielu urzędów w Polsce.

RAFAŁ WODZICKI, ekspert (inżynierii) eksploatacji, varsavianista

4 myśli na temat “Kontakt z pasażerem, czyli odwal się

  1. Warto dodać, że na moich blogach znaczna część artykułów jest poświęcona wadom działania transportu publicznego i Miasta w ogóle. Oni w ogóle się tym nie interesują i brną w błędy. Np. od złej nazwy obszaru MSI Targówek Mieszkaniowy utworzono wadliwą nazwę stacji metra o tym brzemieniu. Moje ekspertyzy ich nie obchodzą. Dają jakiemuś urzędnikowi do spławienia i szlus.

    Polubienie

  2. Szczytem wszystkiego dzisiejszy atak na mnie, bo trolluję Ratusz (podobni piszę też jakoś niewłaściwie, tylko tego nie widzę) to kolejny skandal. Ratusz, pracujący za nasze pieniądze oczekuje, żebym ich nie krzywdził? Napuszcza na mnie jakiegoś trolla zamiast poważnie załatwiać sprawy? A może trolle jest woluntariuszem? Tak czy inaczej to dno i wynika z ZUPEŁNEGO BRAKU DZIAŁANIA RATUSZA, KTÓRY ZA NIC NIE CHCE ODPOWIADAĆ OD LAT.

    Polubienie

  3. Po ponagleniu Prezydenta dostałem kolejne pisma o niczym – z ZTM – same kłamstwa oraz z Biura Mobilności – do eksperta wysyłają wiadomości z gazety! To wszystko za nasze pieniądze!!!

    Polubienie

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s